Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 21.07.2018, 14:47

Голубинська загальноосвітня школа I-II ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Гостинна книга [49]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 46
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостів: 1
Користувачів: 0

Педагогічний колектив

 Проблемне питання школи 
 
Формування комунікаційно-компетентної особистості шляхом провадження іноваційних навчально-виховних технологій
Наш педагогічний колектив

Освітній процес забезпечують 20 педагогів, з них мають кваліфікацію:

звання "Заслужений учитель України”-1

звання "Вчитель - методист" - 4

звання "Старший учитель" - 4

спеціаліст вищої категорії - 11

спеціаліст I категорії – 1

спеціаліст IІ категорії – 1

спеціаліст - 2

11 тарифний розряд – 3

 

10 тарифний розряд 2

 CПИСКИ ВЧИТЕЛІВ 2017-2018 : http://holubshkola.ucoz.ua/_tbkp/cpiski_vchiteliv2017-2018.xls
 
Ряшко Віра Михайлівна - учитель географії
МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ:
“Система краєзнавчої роботи в процесі викладання географії та в позаурочній роботі”
 
 
 
 

Педагогічне кредо: «Творчість – рушійна сила, яка підтримує в нас життя».

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Дюлай Світлана Михайлівна -  психолог
 
ПСИХОЛОГІЧНЕ КРЕДО

"... Людська мудрість,яку я намагаюся збагнути,полягає в тому,щоб приймати всіх такими,якими вони є,і не вимагати від інших того,що тобі здається правильним і ідеальним".

МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА НАД ЯКОЮ ПРАЦЮЮ:

" Психологічні аспекти готовності дітей до шкільного навчання".

Основна мета:

1.Створення умов для розвитку і саморозвитку учня,формування позитивної я-концепції.

2.Забезпечення психологічного супроводу вчителя у навчально - виховному процесі.

 

 
 
 
 
МОЛНАР    МАРІЯ    ВАСИЛІВНА - учитель математики
"Щоб бути хорошим викладачем,необхідно любити те,що викладаєш і тих, кому викладаєш."                                                                                                                                               В. О. Ключевський                                               Педагогічне кредо :«Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей - талант, вміння їх вирощувати – мистецтво. Але найважливішим є любов до дитини!»

ТЕМА  ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ :

«Розвиток кожного учня як особистості через диференційоване навчання та інтерактивні методи і форми роботи на уроках математики. Впровадження сучасних ІКТ навчання математики з метою розвитку ключових компетенцій учнів». 

ТВОРЧЕ КРЕДО:

«Щоб дати учневі іскорку світла, учителю треба виховувати у собі сонце».

 

ПОПОВИЧ ГАННА ВАСИЛІВНА - учитель української мови та літератури  

 ТЕМА  ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ : « Упровадження сучасних освітніх технологій на уроках та позакласних заходів із української мови та літератури»

Безик Жанна Василівна -  учитель зарубіжної  літератури 

 

   ТЕМА ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ «Розвиток творчих здібностей на уроках зарубіжної літератури за допомогою інноваційних методів та прийомів»

Русин  Ольга Михайлівна учитель математики            

ТЕМА  ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ :Активізація пізнавальної   діяльності  учнів на уроках математики                                                                                                                                                                    ТВОРЧЕ КРЕДО:          Вчитель живе доти, доки вчиться, щойно він перестає вчитися,

в ньому вмирає вчитель.                                                            К.Ушинський

 

 

Ковач Магдалина Георгіївна - учитель фізики

 

 Науково-методична проблема:

Використання новітніх технологій при проведенні фізичного експерименту

Використання мультимедійних засобів навчанн

Життєве кредо:Найвища наука життя-мудрість, а найвища мудрість-бути добрим до людей та природи                                                                                                                          

 Педагогічне кредо:

 

Якщо запастись терпінням
І виявити старання,
То посіяні насіння знання
Неодмінно дадуть добрі сходи

Леонардо да Вінчі

 

 

Суран-Молнар Г.О - учитель біології

Науково-методична проблема: «Використання елементів народознавства та інноваційних технологій на уроках біології»

 

Рипкович Л.М. - учитель української мови і літератури

ТЕМА ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ :« Літературне краєзнавство як засіб поглиблення знань з літератури»

 

Попович М.М. – учитель англійської мови

ТЕМА ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ Розвиток розуміння прочитаного учнями загальноосвітніх шкіл»

 

Вовчок М.П. – учитель історії

ТЕМА ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ « Використання інтерактивних методів на уроках історії та правознавства»

 

Попович Т.В. – педагог-організатор

ТЕМА ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ : "Роль гри у підвищенні пізнавальної активності молодших школярів»

 

Ряшко О.М.-- учитель початкових класів

ТЕМА ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ « Диференційований підхід до навчання на уроках рідної мови і читання»

 

В.Ф. - учитель початкових класів

ТЕМА ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ « Розвиток інтересу до знань»

 

Лізанець В.В. – вихователь ГПП

ТЕМА ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ :  «Екологічне виховання молодших школярів»

 

Сегеді А.М.-вихователь ГПП

ТЕМА ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ « Духовне та морально-естетичне виховання молодших школярів»

 

 

 

 

 

 

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту
Гаряча лінія
Національна гаряча лінія
Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Педагогічна преса
освітній портал Педагогічна преса

Copyright MyCorp © 2018