Головна | Реєстрація | Вхід | RSSСубота, 21.07.2018, 14:50

Голубинська загальноосвітня школа I-II ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Гостинна книга [49]
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 46
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостів: 1
Користувачів: 0

Математика 2

ДПА з математики у 9 класі

20172018 н. р.

Державна підсумкова атестація з математики проводиться за програмами, затвердженими Міністерством освіти і науки України, а саме: «Математика. 5-9 класи» та «Навчальна програма для поглибленого вивчення математики в 8-9 класах загальноосвітніх навчальних закладів», розміщені на сайті МОН.

Для проведення державної підсумкової атестації готують не менше 10 варіантів контрольних робіт (якщо кількість учнів в класі менша 10, то по одному варіанту на кожного учня). Для учнів загальноосвітніх класів пропонується поділити роботу на 3 частини.

Перша частина – 10-12 завдань у тестовій формі з однією правильною відповіддю на кожне завдання. Для кожного тестового завдання рекомендується подати 4-5 варіантів відповіді. Завдання з вибором відповіді вважається виконаним правильно, якщо в роботі указана тільки одна літера, якою позначена правильна відповідь. При цьому учень не повинен наводити будь-які міркування, що пояснюють його вибір.

Друга частина атестаційної роботи може складатися із 4-6 завдань відкритої форми з короткою відповіддю. Такі завдання вважаються виконаними правильно, якщо записана правильна відповідь (наприклад: число, вираз, корені рівняння тощо). Усі необхідні обчислення, перетворення тощо учні виконують на чернетках.

Третя частина атестаційної роботи може складатися з 3-4 завдань відкритої форми з розгорнутою відповіддю. Завдання третьої частини вважаються виконаними правильно, якщо учень навів розгорнутий запис розв’язування завдання з обґрунтуванням кожного етапу розв'язку та надав правильну відповідь. Правильність виконання завдань третьої частини оцінює вчитель відповідно до критеріїв і схеми оцінювання завдань з якими учні завчасно ознайомлені.

Для класів з поглибленим вивченням математики пропонується додати четверту частину роботи. Її рекомендується скласти із 3 завдань, що відповідають програмі поглибленого вивчення математики.

У кожній із частин атестаційної роботи рекомендується поєднати завдання з алгебри і геометрії у орієнтовному відношенні 2 до 1. Також завдання мають охоплювати весь курс математики 5-9 класу.

Завдання третьої та четвертої частин атестаційної роботи учні виконують на аркушах зі штампом відповідного загальноосвітнього навчального закладу.

Державна підсумкова атестація з математики проводиться протягом 135 хв. для учнів загальноосвітніх класів.

Учні класів з поглибленим вивченням математики виконують атестаційну роботу протягом 180 хвилин.

При оцінюванні письмової роботи необхідно користуватися критеріями оцінювання затвердженими наказом МОН від 21.08.2013 № 1222 «Про затвердження орієнтовних вимог оцінювання навчальних досягнень учнів із базових дисциплін у системі загальної середньої освіти». Систему переведення балів у оцінку обґрунтовують і оприлюднюють.

        Конкурс «Кенгуру»  міжнародний математичний конкурс, який проводиться з метою зацікавлення школярів математикою. Конкурс проводиться щорічно у третій четвер березня країнами, які є учасницями міжнародної організації «KANGOUROU SANS FRONTIERES» або планують ними стати. Організація «KANGOUROU SANS FRONTIERES» налічує на сьогодні 46 країн. Україна вперше провела в себе конкурс 1997 року. 

«Кенгуру» у світі

          На початку 80-х років XX століття Пітер Голлоран, професор математики з Сіднея, вирішив організувати новий тип гри-конкурсу для австралійських школярів: підбірку задач із варіантами відповідей, перевірку яких здійснює комп'ютер. Тисячі школярів могли взяти участь у грі одночасно. Успіх австралійського національного математичного конкурсу був надзвичайний.

У 1991 році два французьких математики вирішили провести цю гру у Франції, назвавши її «Кенгуру» на честь своїх австралійських колег. Перша гра зібрала 120 000 учнів коледжів. Пізніше конкурс охопив також школярів та ліцеїстів.

У липні 1993 року французькі організатори «Кенгуру», з метою поширення конкурсу, влаштували зустріч у Парижі для керівників математичних змагань європейських країн. Запрошені математики були вражені успіхом Франції, адже 1993 року в конкурсі взяло участь близько 500 000 учасників конкурсу.

У травні 1994 року математики Білорусі, Угорщини, Іспанії, Голландії, Польщі, Росії і Румунії вирішили започаткувати цей конкурс і у своїх країнах, що забезпечило подальший потужній успіх гри.

«Кенгуру» в Україні

             У 1997 вперше було проведено конкурс-гру «Кенгуру» на базі кількох шкіл Старосамбірського району Львівської області та Львівського фізико-математичного ліцею при Львівському національному університеті ім. Івана Франка, викладач якого Євген Пенцак був першим координатором гри «Кенгуру» в Україні. Завдяки його зусиллям і викладачів кафедри математики ліцею та при підтримці вчителів-ентузіастів із різних областей України конкурс став бажаним гостем у багатьох українських школах, ліцеях, гімназіях. Тепер це наймасовіше математичне та інтелектуальне змагання серед школярів нашої держави. Майже півмільйона учасників зібрав і об'єднав конкурс трохи менше ніж 20 років тому. Вагому підтримку та сприяння конкурс отримав з боку відділу роботи з обдарованою молоддю Науково-методичного центру середньої освіти Міністерства освіти та науки України.

ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ З МАТЕМАТИКИ

Огляд інтернет-ресурсів з математики

· http://mathlessons.ucoz.com Мультимедійна дошка на уроках математики в 5-6-х класах.

· http://www.3dg.com.ua Інтерактивні 3D моделі.

· https://sites.google.com/site/spilnotamatematiki Мережева спільнота вчителів математики міста Києва.

· http://sites.google.com/site/matematikaonlajn Сайт присвячено підтримці вивчення математики в загальноосвітніх навчальних закладах України.

 http://matematikaikt.blogspot.com Блог "ІКТ У ШКІЛЬНОМУ КУРСІ МАТЕМАТИКИ".

http://www.formula.co.ua Математика для школи.

· http://yroki.at.ua/ Сайт «Творчий вчитель математики». Матеріали для вчителя математики: розробки уроків, кабінет математики, майстер класи ...

· http://internet-centr.dp.ua/pages.php?id=47 Інтернет для вчителя. Автор: Шелест Наталя. Огляд інтернет ресурсів, що стануть у нагоді вчителя, учням та їх батькам.

· http://formula.co.ua/ Математика для школи. Цікаві математичні факти, історії з життя математиків, означення, описи понять, правила, теореми, закони, властивості, формули, математичні таблиці, розв'язки задач з елементарної математики, збірки прикладів

Бази завдань і розвязків

Цікава математика

· http://www-groups.dcs.st-and.ac.uk/~history/Curves/Curves.html Famous Curves Index Список популярних кривих

· http://arbuz.uz/ Цікавий світ чисел, слів, пікселів і всіляких помилок.

· http://jmora7.com/ Геометрія та архітектура, приклади розроблені в середовищі динамічної геометрії

· http://livegeometry.com Live Geometry - вдосконалений онлайн-аналог DG.

· http://ist-matemat.at.ua Історична мозаіка в математиці.

Ігри та головоломки

· http://mathpuzzle.com/ Математичні головоломки

· http://math-on-line.com/ "Олімпіади, ігри, конкурси по математиці для школярів". Цікава математика - школярам. Он-лайн учбовий центр по проведенню олімпіад, ігор-тренінгів і конкурсів по математиці для школярів 5-8 класів.

· http://agutie.homestead.com/files/index.html Welcome to Geometry from the Land of the IncasВсе про геометрію з часів держави інків до наших днів. Теореми, задачі, головоломки, цікаві факти, відео, графічні схеми, динамічні моделі, карти пам'яті.

· Освітні портали

· http://ostriv.in.ua Шкільний портал "Острів знань".Комплексна інформація про навчання і дозвілля. Чинні навчальні програми, методичні документи. Деякі окремі аспекти навчання. Плани роботи шкіл, атестація. Сценарії проведення свят, вікторин. Плани уроків. Зарубіжний досвід. Обмін педагогічним досвідом, обговорення, поради, точки зору. Про історію освіти, навчання та видатних педагогів. Питання ліцензування освітньої діяльності в Україні. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів. Огляди українських педагогічних видань, дайджести, публікації.

· http://ist-matemat.at.ua Історична мозаїка в математиці Основне призначення сайту – пропагувати математику, надати допомогу вчителеві при підготовці цікавих уроків і позаурочних заходів, надати доступну і цікаву інформацію школярам і студентам про математику і історію математики.

· Електронні періодичні видання з математики

· http://www.osnova.com.ua/magazines/9 Журнал «Математика в школах України». Журнал пропонує інструктивні матеріали, методичні рекомендації щодо вивчення окремих тем, розробки уроків, дидактичні матеріали для перевірки й оцінювання навчальних досягнень учнів, завдання олімпіад, конкурсів та їх розв'язання, а також ще багато цікавого й корисного для вчителя математики.

 http://virlib.eunnet.net/mif/ «МІФ»: журнал з математики, інформатики та фізики для школярів (і не тільки).

 

Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Липень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
Архів записів
Друзі сайту
Гаряча лінія
Національна гаряча лінія
Гаряча лінія
Національна дитяча гаряча лінія
Педагогічна преса
освітній портал Педагогічна преса

Copyright MyCorp © 2018